czwartek, 5 lipca 2012

To takie oczywiste

A gdybym Ci powiedział, Mamo, że to ja wybrałem Ciebie? Żebyś ZROZUMIAŁA, że to, co potrafisz najlepiej, to mnie kochać. I że z tego możesz być dumna. Żebyś DOTARŁA do małego dziecka w sobie, które przez te wszystkie lata wciąż było nieutulone. Żebyś ODKRYŁA w sobie łagodność, o którą się wcześniej nie podejrzewałaś i siłę, której zazdrościłaś innym Matkom. Pojawiłem się, żebyś całą sobą POCZUŁA, że życie nie jest bezlitosną serią przypadków. Żebyś PRZYPOMNIAŁA SOBIE, że zaraz po przebudzeniu można się do życia uśmiechnąć, wierząc, że rozpoczyna się kolejny dzień pełen przygód. Gdybym Ci powiedział, że to JA wybrałem CIEBIE, uwierzyłabyś?

2 komentarze:

  1. Łzy mi poleciały po tym co przeczytałam...
    Czytam jeden po drugim i nacieszyć się nie mogę. Cudowne teksty... są dla mnie insporacją i bardzo trafiają w mój sposób widzenia, myślenia i czucia.

    Pozdrawiam,

    PS. A dotarłam tu z kwietniówek :)

    OdpowiedzUsuń